Bloggtekst-spotlight 5

Her kommer enda en samling fine innlegg jeg har funnet rundt om i «bloggosfæren». Les og nyt!

Har en god venninne som nylig fortalte meg at hun har en aspergers-diagnose, så føler jeg bryr meg litt mer om denne «usynlige sykdommen» som jeg egentlig ikke tenkte så mye på før, og da er det godt med tekster og blogger som denne som kan forklare ting for oss som ikke har den.

Modig fortalt om veien til vaksinemotstander/konspirasjonsteoretiker og tilbake igjen. Bør leses av alle, enten de tar vaksiner eller er «skeptiske» 🙂 .

Sterkt og klokt tilbakeblikk fra en jente som reflekterer over en tid som var veldig vanskelig for henne.

En veldig fin og stemningsfull tekst.

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..