Minne: vintertur med Sash

Vintertur mars 3

Hadde lovet Sasha tur, og da jeg så ut vinduet og det plutselig lavet ned, skjønte jeg at det bare var å få henne opp av sofaen og hive på seg turklærne. Forberedte meg på en tur i tett snø, så tok på meg godt med turklær og tok med varm kaffe.

Sluttet selvfølgelig å snø rett før jeg gikk ut døra, men ble en fantastisk fin tur allikevel. Sash begynner å bli dårlig til bens, så jeg bar henne opp de bratteste bakkene, som heldigvis er få og korte, og resten av turen var hun ivrig etter å gå.

Lyset var fantastisk på vei oppover, og Sasha koste seg som vanlig når det er snø 🙂 .

Vintertur mars 5

 

«Tenkestedet» vårt, «gapahuken» som vi så ofte går til.

Så ekstra vakkert ut i det flotte sollyset.

Legg igjen en kommentar

