Stå på

Kom nettopp hjem etter en lang og regntung dag på jobb, og har mest lyst å legge meg å sove, men må pakke og planlegge til venneturen imorgen, så sitter fremdeles oppe. Har unngått nyhetsdekningen fra USA av innsettelsesseremonien til det oransje dyret, men fikk med meg et transkript av en tale som kunne vært skrevet av en hvilken som helst fascistisk diktator 😦 . Heldigvis nytt valg om fire år, får håpe han ikke ødelegger for mye innen den tid.

Er glad jeg skal på tur imorgen. Tilfeldigvis hadde jeg en tur med samme venn planlagt samme dag som Trump vant valget, og nå som han er president skal jeg ut på tur igjen. Turterapi 😀 . Skal satse på å ha det kjekt og hyggelig, ta masse bilder og generelt kose meg i naturen med to gode venner. Så blir masse bilder å laste opp lørdag kveld når jeg kommer hjem god og sliten 🙂 .

16215549_10158170771035422_954646943_n.jpg

Legg igjen en kommentar

