DNTs «oppskrift på et uteår»

Fant denne fine listen over «nyttårsforsetter» fra Den Norske Turistforening, og har bestemt meg for at det er et fint sett med mål for året. Har flere av tingene som mål allerede, som å sove ute og dra på langtur, men det var óg et par ting jeg vurderer å prøve, som å melde meg på et kurs eller en fellestur 🙂 . Har også lyst til å melde meg inn i DNT, men det koster jo over 600 kroner, så blir nok med tanken inntil videre.

En slags plan for 2017:

  • Sove ute. Kjøper sikkert tretelt i løpet av året også — blir bedre enn å sove på bakken i sovepose 😉 .
  • Dra på langturen til Gullbotn. Har vært omtrent halvveis så langt, og gleder meg til å dra hele veien.
  • Dra på flere turer sammen med andre — både med slekt og venner, og kanskje på fellesturer med DNT.
  • Kanskje ta rådet om å feire bursdagen til noen ute i naturen 😉 .
  • Besøke et sted hvor jeg kan ta en dagstur på hesteryggen 🙂 .
  • Mange flere turer med hunden Sash!

Ellers gleder jeg meg skikkelig til turen jeg planlegger med to fra gården en av helgene i slutten av måneden. Planlegger å lage bål, bygge gapahuk med presenning, grille pinnebrød og generelt kose oss. Blir sikkert kjempekoselig 🙂 .

Legg igjen en kommentar

