Vår

Tiden flyr. Skal bare jobbe på gården i opptil et år, og det har allerede gått nesten to måneder. Føles som folkehøyskoleåret som bare fløy forbi og var over før jeg visste ordet av det. Får nyte det mens det varer 😉 .

Skal ta med Polaroid-kameraet mitt på jobb torsdag og fredag og se om jeg får tatt noen fine bilder. Mandag hadde jeg verken kamera eller mobil med på jobb, og da kom selvfølgelig fotomotivene på rekke og rad, alt fra koselige stemningsbilder på gården til dobbel regnbue over Lagunen på veien hjem -_- .

Tok en tur i sluddet med gordonsetter Sash idag, og selv om hun ikke ville gå oppover fellet, sikkert fordi hun allerede hadde fått en skikkelig tur av moren min i dag, så fikk vi en fin tur allikevel, og fant en fin liten værbitt gapahuk hvor vi søkte ly for været. Tror det er noen som er veldig glad i å lage gapahuker og andre former for ly akkurat der, for det er ikke første gangen vi har funnet små byggverk der 😉 .

Vil som sagt bli flinkere til å gå skikkelige turer med henne på fridagene mine igjen, og skal prøve igjen i morgen 🙂 . Tenker å pakke vedkubber, Kvikk Lunsj, kaffe og noe godt til Sash og gå en skikkelig tur!

Legg igjen en kommentar

