Endelig helg!

Da var det endelig lørdag, og jeg nyter å ha helg. Faktisk helg, som i en motsetning til dagene da jeg skal opp før åtte og begi meg av gårde, ut i kulden og vinden.

Det er en utrolig god følelse å endelig få være med på å trekke lasset selv, etter å ha vært «borte» så lenge, og jeg vet jeg ikke er den eneste som tenker på denne måten. Du kan jo trykke her, så forklarer Liseliten 😉 .

Det er utrolig godt å være ute i jobb, men det er nesten deiligere å kunne sove lenge, slenge beina på bordet, og ha hele døgnet til rådighet, når du vet at du har fri fordi du skal ha et avbrekk fra jobben, og ikke fordi du ikke har noe å stå opp til. Er også så utrolig glad for å ha kommet ut i en jobb jeg liker veldig godt, og hvor jeg ikke for eksempel gruer meg til mandagen kommer og jeg må på jobb igjen. Håper det varer 😉 !

 

Legg igjen en kommentar

