En god dag, og endelig helg!

Så i dag kom jeg meg av gårde, delvis på grunn av at jeg hadde et møte på NAV, og jeg er utrolig glad jeg gikk. Den samme fyren på Fia som drev å spurte meg ut om hvorfor jeg var der så sjeldent prøvde seg igjen idag, men jeg brød meg virkelig ikke, var bare godt å være tilbake igjen, og det var óg en utrolig fin dag i utgangspunktet. Attpåtil traff jeg på en gammel venn jeg ikke hadde sett på en god stund 😉 .

Etter Fia stakk jeg over til møtet mitt med rådgiveren hos NAV, og fikk vite at jeg mest sannsynlig vil begynne å få arbeidsavklaringspenger om rundt en måned, og med tid og stunder ville få en arbeidspraksisplass, så nå har jeg noe å glede meg til, er vel bare å bite tennene sammen og vente 😉 . Han sa óg at jeg hadde en god CV og at jeg absolutt hadde gode forutsetninger for arbeidslivet. Jeg kunne gitt ham en klem; trengte virkelig å høre det nå.

Nå sitter jeg her og har huset og Sasha helt for meg selv, attpåtil hele helgen, og satser på å kose meg med god samvittighet og håpe oppturen varer så lenge som mulig 🙂 . Sykt hvordan én enkel dag kan snu så mye.

2 thoughts on “En god dag, og endelig helg!

    • Tusen takk! Er kjempetakknemlig, og håper og tror på at det vil vare! Tror «utblåsningen» min et par innlegg tilbake også hjalp 😉 . Den var tøff å legge ut, men føltes godt når det først var ute.

      Igjen, takk for kommentar 😀 !

      Lik

Legg igjen en kommentar

