Oppdatering

Da har man flyttet fra Blogger til WordPress, og jeg kommer antakelig til å bli værende her. Jeg er storfornøyd med WordPress så langt, mest fordi tjenesten har langt flere nyttige funksjoner enn Blogger; for eksempel en mye mer detaljert oversikt over trafikk på bloggen.

Føler jeg er 90% ferdig med å sette opp denne siden, og alle innleggene fra Blogger er flyttet hit, inklusive kommentarer. Det største problemet nå er at siden jeg har flyttet alle innleggene direkte fra Blogger, er det en del lenker rundt i innleggene mine som fører tilbake innlegg i den gamle bloggen, så jeg må gå gjennom alle de 300 innleggene mine og rette alle lenkene jeg kommer over, pluss fikse formatering der overgangen fra Blogger til WordPress har fått ting til å  se «feil» ut. Kjempegøy 😉 .

Ikke mye som skjer ellers, men skal etter alt å dømme få en arbeidsprasksiplass via Nav, og gleder meg til å være ute i arbeidslivet snart. Stå på!

2 thoughts on “Oppdatering

    • Takk! Har ikke fått en plass ennå, men krysser fingrene!

      Har litt å henge fingrene i nå, ja 😉 . Glad jeg ikke trenger kopiere lenkene til hert innlegg, jeg bare skriver inn navnet på innlegget jeg vil lenke til, så fikser WP resten. Bare det er en enorm forbedring over Blogger ;p

      Lik

Legg igjen en kommentar

